Wednesday, November 24


From now on, im going to write in English, as well as in German. I planned to do this long ago, but honestly I was too lazy to wirte every text twice and to look up words I don't know in the dictionary. Because of the increasing number of not German readers I decided to realise it now anyhow. I hope you can understand what I want to say. I'll try my best :)

Shirt, Tregging, Owlnecklace, Bracelets - H&M
Bag - Tally Weijl
Ring - Present

This is what I wore on saturday. My boyfriend and I sat together and watched the movie 'the womanizer'. This was one of the rare stress-free days at the moment I can really enjoy. School and some private things are freaking me out! But tomorrow is a day I can look forward to :)

And as you can see I made a new design for my blog. What do you think about it?



Wie ihr seht schreibe ich ab jetzt auch in Englisch. Das habe ich schon lange geplant, aber ehrlich gesagt war ich immer zu faul, jeden Text zwei mal zu schreiben und Wörter nachzuschlagen. Aber weil die Zahl der anderssprachigen Leser stetig zunimmt, habe ich mich dazu entschlossen, das jetzt doch mal zu tun.

Oben seht ihr mein Outfit von Samstag, als ich mit meinem Freund 'Der Womanizer' angeschaut habe. Das war einer der seltenen stressfreien Tage in letzter Zeit, der wirklich schön war. Schule und ein paar private Dinge zerren sehr an meinen Nerven! Aber morgen ist ein Tag, auf den ich mich freuen kann :)

Und wie ihr seht erstrahlt mein Blog in neuem Glanz. Was sagt ihr dazu?

3 comments:

puderfee said...

*lazy nicht lacy ;)

das Oberteil und die Tasche siehen toll aus :)

Ronja said...

das mit dem 'lacy' woll ich auch sagen. :-D
Und wie gut mir dein Outfit gefällt! ;-)
<3

Kat said...

Das Layout ist prima.
Und die Satzstellung die übt sich, wenn man öfter in Englisch schreibt.

Weiter so!

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Powered by Blogger.
DISCLAIMER
IMPRESSUM

Blog Archive